Saker ni inte visste om mig

  • Jag är 170cm lång. Helt lagom
  • Jag äter alltid kanterna på mackan först. Vet egentligen inte varför, men det kan vara för att jag gillar mitten bättre
  • Jag är L.I.V.R.Ä.D.D för mörker även om det är mitt på dagen. vågar inte gå hem själv från stallet på kvällen, även om det är max 300 meter hem
  • Jag älskar hemmagjord citronsaft. Dricker det just nu ;)
  • Jag kan inte hoppa. Kommer över men har ingen teknik överhuvudtaget. Skulle aldrig kunna hoppa en svårhoppad häst, behöver en som hoppar oavsett
  • Mitt mål just nu är att starta 5-års championatet med Nisse nästa år. Måste bara kvala först, så det kör vi till våren
    Sist men inte minst. Jag älskar min häst! Haha ;)



<3

Tänkte göra en om Nisse med, men den kommer efter helgen då jag vill ta med fler bilder, och dom finns på min dator hemma ;)

Hade gött!
Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0