Speeding Olle <3

Olle var min gamla medryttarhäst<3
Olle var en bladning mellan russ o något annat ;)
Han var en b-ponny på 1,24 i mkh xD Liten ponny bus ;)
Om Olle ville äta gräs så blev det så oftast efter som han var så himla envis xD
Jag red Olle i ca ett halv år :(
När dom ringde o berättade att dom skulle sälja Olle, så kändes det som om jag inte skulle klara mig :'(

Kommer ihåg sista gången jag red honom :(
Jag red ut med Anna :) Sen så red jag barbacka på honom i hagen.
Jag borstade honom i 2 timmar.... Sen var jag tvungen att åka hem :(

Sen kom den hemska dagen då du åkte :''((<3
Jag klarade inte av att se honom gå in i transporten så gick där ifrån :'( <3
När du åkte så gnägade du som ett hej då! :''( <3

Speeding olle in my <3 4-ever.
Kommer alltid att älska dig <3<3<3

/ Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0