Tillbaka!

Hej!

Nu är jag tillbaka!
Tycker det är så tråkigt att läsa varför folk inte har bloggat så jag gör inte det idag.

Har i alla fall varit i stallet mycket den här veckan. Nästa vecka är det teori så då blir det ingen ridning... tråkigt men that's life! imorgon har jag Gunnar heeelt själv :) Har för mig att Annie skulle rida rätt så intensivt idag så Gunnar och jag ska bara på en promenad imorgon :) Det blir mysigt och jag tar såklart kameran med mig ;) Sedan ska jag hjälpa en klasskamrat med att skaffa blogg så det ska bli kul.
Förövrigt idag ska jag försöka fixa med den nya designen. Tycker den vi har är gräsligt ful!! Håller ni inte med?! Ska bara snacka lite med mamma om det.

ska bli skönt att vila i helgen :) För nästa helg ska jag tävla! Förhoppningsvis på Kasper men han har varit hos veterinären ddå han har var it ovanligt trött, eller vet faktiskt inte :/ Usch! Annars får jag tävla på någon annan. Alltså det är bara en clear round på 70cm men det är det närmsta jag kommer en tävling i nuläget xD

Tack och adjö
hästar äter hö!
// Paula

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0