tjejkväll med goa tjejor!

Hej!

Hemma igen! Igår var jag som sagt på tjejkväll typ :) Det var jätte kul! Vi började med att blåsa upp alla madrasser. Det blev heeelt fullt på marken xD Jag hade i alla fall med en "dubbel" madrass som vi tänkte man kunde sova tre på.
Vi gick såklart och köpte godis och chips och så... typ. Sedan gjorde vi tacos och pratade en massa. Vi städade undan lite lätt och sen satte vi på Paranormal Activities. När man kollade på den blev man ju rädd fast inte speciellt. Man såg ju inget och det var inget som kom plötsligt lixom det var mest äckligt (fast inte som blod osv).
Jag fattade i alla fall att det är fejk. Det är ju uppenbart att dem bara säger att det har hänt på riktigt. Sen kollade vi på Sex and the city. Det var ganska kul men sedan kollade vi på lite random grejer innan alla somnade.

Alla typ klagade på mig för att jag hade snarkat, smaskat och typ viftat med armarna i sömnen. Men det är ju inget man kan göra något åt xD Vi kollade i alla fall på The ring sen. Den var ganska bra fast typ dålig. Den var asdåligt gjord och dem bara sa Seven days hela tiden -.-'
Resten av dagen var ju typ ganska tråkig för Alexandra åkte hem tidigt och sedan var det lixom som om någon saknades...

Aja tack för en nice kväll!
Louise (B), Tora, Julia, Saga, Alexandra & Alice!! <3

// Paula

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0