Upptagen!

Har inte hunnit blogg dom senaste dagarna sorry. Men har ju gjort samma saker som Paula så ni vet ungerfär vad jag har gjort. Jag red igår. Eftersom det var studiedag och vi skulle på filmkväll så red jag runt 12. Red ut mamma gick med. Jag mjukade upp honom med skänkelvikningar tvärs över ridvägen :D
Han kändes jätte fin mot slutet så lät honom galoppera i full galopp. Det tyckte han var jätte kul så då skulle vi bocka också xD haha Bus ponny!

Fina ponny <3

I dag när jag red så hade dom lagt nytt underlag i mangen :D Det kändes jätte bra att på lite tungt på vissa ställen. Men i början var han hur stel som helst! Men i mitten gick han som en klocka. Behövde inte ha något stöd alls, han bara trampade på :') Men sen kom en häst i stallet in i mangen så blev Rocco o koncentread bara för dom är kompisar haha gulle plutt ;)



Väntar på att min bror ska komma hem då ska vi äta revben :D hehe

/ Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0