Bildgranskning!!

Hej!

Nu tänkte jag dra igång ett projekt som jag hoppas alla vill ta del i!!
Projektet går ut på att du skickar in din favorit bild på en häst. Det kan vara vad som helst när hästen hoppar, står och dåsar i hagen.. Ja vad som helst! Det ända kravet är att du ska ha fotat bilden själv. Detta är ingen tävling, utan ni skickar in bilden till mig via mejl jag kommer sedan granska din bild på motiv, bakrund osv (Spelar ingen roll om det är dålig kvalité för att du kanske har tagit med mobilkamera!) Detta kommer jag att lägga ut på bloggen sedan.
Meeen om det är någon som inte vill att det ska hamna på bloggen kan man skriva det i mejlet, så skickar jag tillbaka granskningen till dig.

Alltså mejla din bild till mig på: [email protected]
Skriv med din bloggadress/ hemsida om du har för jag länkar såklart! ;)
Skriv gärna vilken kamera du har använt dig av ;)

Länka gärna till det här inlägget så fler kan vara med! För du lär dig ju genom att läsa vad jag har skrivit på de andra bilderna ;)

Ni kan skicka in era bilder fram till klockan 18.00 fredagen den 16 september 2011!!!!!!!!!!!!!!

// Paula


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0